dobreseo


Reklama na e-mail.
Lipiec 20, 2011, 10:50 am
Filed under: Reklama w internecie | Tagi: , , , ,

Aktualnie już niemal każdy z nas ma prywatną skrzynkę na poczcie elektronicznej, czyli po prostu osobistego „maila”. E – mail, innymi słowy elektroniczna skrzynka kontaktowa, ułatwia nam kontakty zarówno ze znajomymi, jak i ludźmi, z którymi mamy kontakty biznesowe. Z tego również powodu często jesteśmy właścicielami nie jednego, a przynajmniej kilku kont e – mailowych, na które w praktyce składać mogą się zarówno skrzynki służbowe, zespolone z pracą zawodową oraz konta w pełni osobiste. Jednakże – analogicznie jak sytuacja ma się w przypadku tradycyjnej skrzynki korespondencyjnej – też na adresy skrzynek e – mailowych napływają nie zawsze wartościowe, reklamy oraz propozycje nawiązania kooperacji. Ta forma działań w globalnej sieci Internet określany jest mianem kampanii e – mailingowych i nierzadko kojarzony jest on przez odbiorców ze zwyczajnym, irytującym spamem. Czy w takim razie kampanie promocyjne zakładające zastosowanie działań e – mailingowych mogą przynieść klientowi jakikolwiek, rzeczywisty zysk biznesowy? Czym one praktycznie są?

Na przekór pozorom przedsięwzięcia reklamowe zakładające wcielenie e – mailingu cieszą się nie tylko sporą popularnością, ale dodatkowo efektywnością odnoszonych w ten sposób, rezultatów sprzedażowych. Jak to możliwe? Otóż e – mailing marketingowy może być faktycznie efektywny jednak pod warunkiem spełnienia poprawnych założeń.

Po pierwsze bowiem, wysyłane wiadomości powinny być adresowane tylko do należytej grupy docelowej, czyli poprawnie stargetowanego grona użytkowników. Wtedy ludzie nie tylko, zapoznają się z naświetlaną im ofertą i nie potraktują jej jako spamu, ale prócz tego mogą zwyczajnie skorzystać z przedstawianych im usług.

Niebywale istotna jest również personalizacja informacji każdego e-maila, a zatem skierowanie go do wyjątkowego użytkownika. W praktyce oznaczać to może np wypisanie w tytule e – maila imienia czy nawet nazwiska jednostki, do której wysłana zostanie informacja. Co istotne, w chwili obecnej jeśli tylko zdecydujemy się na skorzystanie z usług profesjonalnej, interaktywnej agencji reklamowej, możemy liczyć na to, że kampania e – mailingowa przed samym posłaniem zostanie dogłębnie sprawdzona przez moduł antyspamowy. Na skutek tego rozwiązania możemy zobaczyć czy wykreowany e – mailing nie będzie pobudzał podejrzeń w systemach antyspamowych, jakimi dysponują teraz niemalże każde, internetowe konta pocztowe.

Advertisements

Dodaj komentarz so far
Dodaj komentarz



Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s



%d blogerów lubi to: