dobreseo


PPC
Lipiec 20, 2011, 10:40 am
Filed under: seo | Tagi: , , , ,

Kampania PPC jest rodzajem kampanii reklamowej polegającą na zdobywaniu miejsca reklamowego w wyszukiwarkach internetowych bądź wyspecjalizowanych katalogach, zleceniodawca płaci właścicielom witryny za każde wejście użytkownika w link. Po wprowadzeniu przez usera danego wyrażenia, wyszukiwarka pokazuje ofert, które do niego pasują.

Głównym założeniem takiej reklamy jest zachęcenie użytkownika do wejścia w naszą reklamę i wejścia na witrynę, do której odsyła. Jednym ze sposobów mierzenia sprawności reklamy jest podsumowanie, ile użytkowników skorzystało z oferty reklamowej, następnym czynnikiem jest sprawdzenie liczby kliknięćw samą reklamę.

Przy tworzeniu reklamy PPM najistotniejsze jest to, żeby wyróżniała się od ofert konkurencji. W wielkich spisach trzeba proponować coś, czego nie posiadają inni, inaczej zginie się w czeluści wyszukiwarki. Ważne, żeby umieścić swoje najważniejsze atuty w nagłówku reklamy, użytkownik nie ma ochoty zagłębiać się w drobnostkową treść, reflektuje posiadać wszystko podane na tacy.

Czym powinieneś przyciągnąć możliwego? Możesz zaproponować mniejsze opłaty niż konkurencja. Alternatywnym sposobem jest zaoferowanie rozbudowanej pomocy technicznej, szybkiego i efektywnego kontaktu z miłą i pomocną obsługą. Niektórzy wychwalają w reklamie rozległy katalog towarów, zachęcający bardziej wymagających klientów, wtedy niewielka cena nie gra aż takiej roli. Nieważne, jaką ścieżkę wybierzesz, powinieneś pamiętać, żeby skutecznie dotrzeć do możliwych klientów, należy idealnie wymyślić tytuł.

Bądź świadom tego, że klient w natłoku informacji istniejącym w internecie bardzo szybko wybiera informacje, nieciekawe oferty odrzuca bez głębszego zastanowienia w ułamku sekundy.

Reklamy

Dodaj komentarz so far
Dodaj komentarz



Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s



%d blogerów lubi to: