dobreseo


Narzędzia administracyjne google
Lipiec 20, 2011, 11:01 am
Filed under: Internet | Tagi: , , , ,

Google Analytics to jedno z narzędzi, które jest doskonale znane wszystkim, specjalistycznym interaktywnym firmowm reklamowym. Jest to jeden z wielu towarów znanej marki Google i zajmuje on zaszczytne miejsce obok narzędzi takich jak między innymi AdWords, AdSense czy też Optymalizator strony internetowej. W praktyce wykorzystywanie poprzez pozycjonerów ukazywanego narzędzia Google Analytics pozwala fachowcom niewiarygodnie szczegółowy wgląd w aktualnie prowadzone przez nich działania marketingowe.

W charakterze analityki internetowej, ludzie tworzący strony WWW uzyskują więc możliwość wglądu w ruch mający miejsce w pozycjonowanej przez nich, stronie internetowej. Jest to istotne w sytuacji chęci przeanalizowania podstawowych danych i zagadnień, jak i skutecznego rozplanowania strategii toczonych działań reklamowych. Dzięki Google Analytics fachowcy mogą dosłownie optymalizować serwisy www i sprawić, że serwisy internetowe będą w stanie generować o wiele więcej konwersji niż aktualnie. Dla nabywcy agencji interaktywnej łączy się to zatem bezpośrednio z faktem podwyższenia liczby kontrahentów oraz uzyskania zaplanowanego, jasnego efektu marketingowego.

Oczywiście narzędzie Google Analytics jest urządzeniem niewiarygodnie rozbudowanym, ale ma ono kilka podstawowych, wartych omówienia zadań. Po pierwsze pozwala zmierzenie ROI (anglojęzyczny skrót powstały od słów return on investment) z reklam, czyli parametru wyznaczającego zwrot z inwestycji. Następną funkcją omawianego systemu jest wizualizacja danych, dzięki której webmaster ma możliwość budowy wizualizacji ścieżek bądź też wykresów ruchomych. Oprócz tego; sama wizualizacja danych daje również ogólny pogląd na panujące w danej chwili, trendy.

Nie bez znaczenia pozostaje również dostosowany system raportowania. To właśnie dzięki niemu możliwe jest powstawanie szczegółowych raportów, które nie tylko pozwolą na doskonalenie kampanii, ale także uwidocznią potencjalnemu kontrahentowi interaktywnej agencji reklamowej, uzyskane jak do tej pory, rezultaty prowadzonego działania. Prócz tego, w przypadku działania całej grupy pozycjonerów, narzędzie Google Analytics daje sposobność kontroli administracyjnej oraz tworzenia tak zwanych raportów e-mailowych. To właśnie dzięki wspomnianym raportom, pracującym w zespole webmasterom udzielone zostają tak istotne wszak, dane odnoszące się do prowadzonych dzisiaj działań z zakresu reklamy.

Advertisements

Dodaj komentarz so far
Dodaj komentarz



Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s



%d blogerów lubi to: